Planeta PC
prodejna

Jak reklamovat

 

Postup reklamace

Pokud vás již potká nějaká nepříjemnost, u které jste přesvědčeni, že je způsobena nefunkčností počítače či chybou některé z jeho částí, přineste nebo pošlete nám jej do prodejny. Provedeme otestování a vyhodnocení problému. Obvykle je třeba vadný díl odeslat dodavateli, jenž zajistí jeho opravu či výměnu v zákonné lhůtě 30 dní. Taktéž je možné se v individuálních případech dohodnout na (obvykle placeném) zapůjčení náhradní techniky - tak, abyste mohli dále pracovat bez zbytečných výpadků.

Servisní služby

Je-li pro vás nepřerušovaná funkčnost hardware důležitá, je možné se dohodnout na nadstandardních servisních službách. Zajišťujeme například odstranění závady v pevném termínu či se přímo a automaticky postaráme o nahrazení nefunkčních PC systémů jinými. Na základe servisních smluv pomáháme s bezproblémovým provozem firmám i státním organizacím. Kontaktujte nás a osobně probereme vaše očekávání a naše možnosti.

Nejrychlejší reklamace - u výrobce

Zboží a komponenty, kterým jejich výrobce zajišťuje servis centrálně, doporučujeme reklamovat přímo v autorizovaných servisech - zejména z důvodu urychlení vyřízení reklamace a výrazně lepší dostupnosti náhradních dílů. Samozřejmě můžeme celou věc zařídit za vás, ale zbytečně se tímto způsobem připravíte o rychlost řešení reklamace, kterou většina výrobců koncovým zákazníkům nabízí při přímé komunikaci s uživatelem. Kontakt na autorizovaný servis vám poskytneme obratem mailem.